Rowery elektryczne
Produkujemy baterie litowo – jonowe do e-bike’ów
Battery Guru specjalizuje się w produkcji baterii litowo – jonowych do małych pojazdów elektrycznych. Wykonaliśmy już setki baterii, i kilkadziesiąt projektów które napędzają rowery elektryczne w całej europie.
Podczas największych targów rowerowych w Polsce Kielce Bike Expo 2018 otrzymaliśmy wyróżnienie za baterię rowerową.
Realizujemy seryjne zlecenia oraz pojedyncze egzemplarze baterii powyżej 700 Wh.
Naszym flagowym produktem jest bateria BG841 o pojemności 17,5 Ah i napięciu 48V, która napędza e-bike’i – rowery elektryczne o dużej mocy.
Poza standardowymi bateriami nasi projektanci wykonali dziesiątki konstrukcji w nietypowych kształtach na indywidualne zamówienia klientów.
Standardowe produkty znajdziesz w naszym sklepie w stałej ofercie. Nietypowe konstrukcje znajdziesz w sklepowej galerii baterii na zamówienie. Jeżeli potrzebujesz indywidualnego projektu zamów bezpłatną wycenę kliknij przycisk poniżej lub skontaktuj się z naszym handlowcem.
Czym jest rower elektryczny?
Rower elektryczny, e-bike, moped jest to rower wyposażony we wspomaganie elektryczne.
Według polskiego prawa rower elektryczny może być wyposażony we wspomaganie uruchamiane naciskiem na pedały, zasilane prądem o napięciu nie wyższym niż 48 V, o znamionowej mocy ciągłej nie większej niż 250 W, którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera po przekroczeniu prędkości 25 km/h.
Wspomaganie może być realizowane przez silnik znajdujący się w kole (tzw. hub motor) przednim lub tylnym, silnik również może być zamontowany centralnie (tzw. MID) i napędza rower poprzez mechanizm korbowy. Stosowane są głównie bezszczotkowe silniki prądu stałego (BLDC) – wolnobieżne (Direct Drive) i przekładniowe (planetary geared).
Współczesne rowery elektryczne zasilane są akumulatorami litowo-jonowymi o pojemnościach od 5 nawet do 20 Ah. Obecnie najpopularniejszym napięciem zasilania jest 48 V, w słabszych rowerach można spotkać instalacje 36 voltowe.
W przeszłości używano akumulatorów żelowych, Ni-MH i Ni-Cd.
Moc 250 W w rowerze elektrycznym musi jedynie obowiązywać podczas poruszania się drogami publicznymi, tak więc do jazdy po lesie, bezdrożach moc roweru może być znacznie wyższa. Odblokowanie mocy odbywa się z poziomu sterownika, moc z 250 W może zostać podniesiona nawet do 3000 W, a prędkość z 25 km/h może wzrosnąć aż do 60 km/h.
Gwarancja
Baterie objęte są 24 miesięczną gwarancją. Gwarancja i serwis pogwarancyjny na terenie PL.
Tylko nowe ogniwa
Produkujemy tylko z nowych wyselekcjonowanych przez nasze maszyny ogniw.
Ubezpieczenie OC
Baterie Battery Guru objęte są polisą OC od następstw nieszczęśliwych wypadków. Polisa realizowana jest na terenie całej UE.